Temat: „Social Media – ewolucja w komunikacji marki. Jak działać skutecznie w serwisach społecznościowych?”

Czas trwania warsztatu:

2 godziny

Kiedy i Gdzie?

20 stycznia o godzinie 18:00, firma Xstream, ul. Puławska 182, piętro IV

Rejestracja:

https://social-media-7wit.evenea.pl

Prelegent: Damian Sztuk

Damian jest ekspertem branży social media. Wykształcenie z obszaru systemów informacyjnych pozwala mu profesjonalnie analizować działalność marek w sieci. Przez wiele lat współpracował w tym obszarze z dużymi międzynarodowymi firmami, takimi jak Volvo, Nike, Heinz, Tefal, Castrol, Ford czy Pudliszki.

Obecnie Damian zbiera materiały do swojej książki związanej z tematyką social media i dzieli się swoją wiedzą zarówno z przedstawicielami wielkich koncernów, jak i klientami indywidualnymi, którym zależy na budowaniu reputacji i zwiększaniu swojej wartości na rynku za pomocą mediów społecznościowych. Jego zaangażowanie i pasja zapewniają profesjonalizm oraz wysoką jakość i poziom merytoryczny szkoleń. Pokazuje media społecznościowe z zupełnie nowej perspektywy. Dzięki niemu wiele osób odkryło w sobie talent do komunikacji w Internecie.

damian

Opis:

Nie wiesz jak porozumiewać się z użytkownikami mediów społecznościowych? Masz problem z pozyskaniem aktywnych fanów na swoich profilach w social media?

Ludzie skupieni w mediach społecznościowych to grupa o zupełnie innych zainteresowaniach i potrzebach niż dotychczasowi odbiorcy większości firm. Miliony marek na całym świecie zabiegają o dobrą komunikację z nimi i popularność w sieci. Ty też możesz to robić. W social media nie liczy się budżet, a pomysł.

To szkolenie to doskonała propozycja dla osób, które zdają sobie sprawę z istnienia różnych serwisów społecznościowych, ale nie wiedzą, jak prowadzić na nich konkretne działania, by uzyskać założone efekty. To również szansa dla osób, które nie mają pomysłu na swoją obecność na tych portalach i chcą się skonsultować ze specjalistami.

Moduł 1: W sieci Google

  • wprowadzenie do YouTube, Google+ i Google Hangouts
  • w jaki sposób budować relacje z klientem, które przełożą się na sprzedaż i jak ocenić zwrot z inwestycji własnego czasu w tworzenie profili na tych serwisach
  • optymalizacja treści, menedżer filmów, adnotacje i statystyki.

Moduł 2: Społecznościowe serwisy kontentowe – Pinterest i Instagram

  • wstęp do budowania strategii obecności na serwisach kontentowych i sposoby wizualizacji treści
  • jakie materiały na nich umieszczać i jak to robić, by w pełni wykorzystać potrzebę społecznego upubliczniania elementów życia do celów biznesowych: infografiki, memy internetowe, videografiki, gify, otwarte tablice, rich pins.

Moduł 3: Blogosfera

  • podstawy współpracy z blogerami i vlogerami Jak i po co przekierowywać ruch z ich stron na własną witrynę www;
  • przykłady i case studies dobrych kampanii;
  • jak prowadzić własny blog.

Moduł 4: Facebook, czyli nowy rozdział w dziejach Internetu

  • przedstawienie Facebooka jako odpowiedzi na potrzebę utrzymywania relacji ze znajomymi, obserwacji i komentowania wydarzeń, zarówno osób prywatnych, publicznych jak i marek;
  • elementy skutecznej akcji promocyjnej, nastawionej na natychmiastowe wyniki: strona z ofertą, wpis sponsorowany, kampania reklamowa, algorytm EdgeRank;
  • do czego można użyć profilu na Facebooku, jak docierać do większej liczby użytkowników, pozyskiwać klientów, budować brand, zwiększać sprzedaż i popularność marki w tym serwisie.

 

Dziękujemy firmie Xstream za udostępnienie sali.

Serdecznie zapraszamy!