Prototypowanie gier – czyli o tym jak zweryfikować pomysły i przejść do ich implementacji – Łukasz Boruń

Jak tworzyć gry szybciej i lepiej oraz jak wcześniej wyłapywać problemy dzięki prototypowaniu? Jakie są plusy i minusy, czego się wystrzegać? Historia opowiedziana z punktu widzenia producenta i programisty, oparta na przykładach własnych produkcji.

Łukasz Boruń

Łukasz Boruń

Łukasz Boruń

Łukasz to Senior Game Programmer w Miquido Games. Człowiek z pasją i ogromnym doświadczeniem, zawsze w dobrym humorze. Tak jak reszta członków zespołu, wyznaje zasadę „work hard, but play even harder”. Jest twórcą kilkunastu gier mobilnych. Więcej o jego doświadczeniu możecie przeczytać na stronie lukaszborun.com.

Testowanie oprogramowania, czyli z czym to się je – Grzegorz Woźniczka

Dlaczego testujemy oprogramowanie? (kilka wpadek przy tworzeniu kodu).
Co możemy testować? (krótko o rodzajach testów).
Jak testujemy? (krótko o metodach testowania).
Jak pomóc testerowi? (trochę dłużej o komunikacji z testerami, narzędziach ułatwiających pracę itp.)

Grzegorz Woźniczka

Grzegorz Woźniczka

Grzegorz Woźniczka

Grzegorz to Software Tester w Miquido. Od ponad 2 lat zajmuje się testowaniem aplikacji mobilnych ze szczególnym naciskiem na aplikacje finansowe. Zafascynowany zagadnieniami z zakresu komunikacji w zespołach ludzkich i wszystkim co związane ze zwiększaniem produktywności.


Miquido

Miquido

Spotkanie organizujemy we współpracy z firmą miquido.com specjalizującą się w tworzeniu aplikacji na urządzenia mobilne. Firma zatrudnia już ponad 50 pracowników. Aktualnie Miquido ma zapotrzebowanie m.in. na front-end developerów, Android oraz iOS developerów. Swoje CV wysyłajcie na contact at miquido.com.


Spotkanie odbędzie się 25.01.16 w Pauza in Garden o godz. 18:00.

Prosimy o zapisy na eventbrite.com w celu oszacowania ilości spodziewanych osób.


Grafika wydarzenia na licencji CC autora Blake Patterson, źródło flickr.com.