Warsztaty, Warsztaty Kraków, 12.11.2015

Jak wygląda obsługa klienta w service desk’ach?

Jak wygląda obsługa klienta w service desk’ach?

Wydawałoby się, że obsługa klienta to żadna filozofia. Na pewno? Przypomnijcie sobie sytuację, kiedy ostatnio dzwoniąc do call center mieliście ochotę rzucić słuchawką z bezsilności. No właśnie! To nie takie proste. Na szkoleniu dowiecie się, jak uniknąć konfliktowych sytuacji oraz jak rozmawiać z kimś przez telefon, żeby jak najszybciej rozwiązać problem, z którym dzwoni.

Korzyści dla uczestniczek warsztatów

  • poznanie różnic w specyfice pracy między telemarketingiem a service desk’iem
  • poznanie zasad prowadzenia rozmów telefonicznych z klientem
  • poznanie najważniejszych zasad korespondencji mailowej
  • poznanie kilku prostych rad jak sobie radzić z „trudnym” klientem

Katarzyna Domagała

Skończyła slawistykę, judaistykę oraz stosunki etniczne i migracje na UJ specjalizując się w historii Żydów na Bałkanach. Pracuje w UBS szkoląc analityków finansowych. Po godzinach planuje podróże i z powodzeniem wykorzystuje kulinarne inspiracje z poprzednich.

Katarzyna Domagala

Katarzyna Domagala

Warsztaty odbędą się 20 listopada w godzinach 17:30 – 20:45 w Fundacji Przestrzeń Rozwoju, ul. Paulińska 3/5, Kraków.

Prosimy o zapisy na stronie evenea.


Realizujemy cykl warsztatów dla kobiet wykonujących lub chcących wykonywać zawody związane z branżą techniczną lub informatyczną (zajmujących się m.in. programowaniem, administracją bazami danych, serwerami, sieciami, nowymi technologiami, telekomunikacją, elektroniką, robotyką, budownictwem i innymi technicznymi dziedzinami), które:

  • posiadają kierunkowe wykształcenie oraz niezbędną wiedzę i umiejętności do wykonywania w/w zawodów,
  • poszukują rozwoju, aby lepiej wykonywać swoją pracę zawodową i chcą czuć się pewnie w środowisku pracy, gdzie większość stanowią mężczyźni,
  • poszukują wsparcia i chcą lepiej się poznać, wymieniać doświadczeniem, wspólnie się uczyć i wzajemnie się wspierać.

Spotkania są współfinansowane przez Fundację Przestrzeń Rozwoju i firmę UBS.

11159263_853925218001727_1611706128_o

Buduj z nami społeczność IT i bądź na bieżąco!

Raz na dwa tygodnie wyślemy Ci newsletter informujący o interesujących programach, naszych wydarzeniach, projektach i rekomendacjach. Łap dostęp do wiedzy nim będzie dostępna dla całej reszty świata :)

Zapisz mnie do newslettera