Warsztaty, Warsztaty Kraków, 12.11.2015
Jak wygląda obsługa klienta w service desk’ach?

Wydawałoby się, że obsługa klienta to żadna filozofia. Na pewno? Przypomnijcie sobie sytuację, kiedy ostatnio dzwoniąc do call center mieliście ochotę rzucić słuchawką z bezsilności. No właśnie! To nie takie proste. Na szkoleniu dowiecie się, jak uniknąć konfliktowych sytuacji oraz jak rozmawiać z kimś przez telefon, żeby jak najszybciej rozwiązać problem, z którym dzwoni.
Korzyści dla uczestniczek warsztatów
- poznanie różnic w specyfice pracy między telemarketingiem a service desk’iem
- poznanie zasad prowadzenia rozmów telefonicznych z klientem
- poznanie najważniejszych zasad korespondencji mailowej
- poznanie kilku prostych rad jak sobie radzić z „trudnym” klientem
Katarzyna Domagała
Skończyła slawistykę, judaistykę oraz stosunki etniczne i migracje na UJ specjalizując się w historii Żydów na Bałkanach. Pracuje w UBS szkoląc analityków finansowych. Po godzinach planuje podróże i z powodzeniem wykorzystuje kulinarne inspiracje z poprzednich.
Warsztaty odbędą się 20 listopada w godzinach 17:30 – 20:45 w Fundacji Przestrzeń Rozwoju, ul. Paulińska 3/5, Kraków.
Prosimy o zapisy na stronie evenea.
Realizujemy cykl warsztatów dla kobiet wykonujących lub chcących wykonywać zawody związane z branżą techniczną lub informatyczną (zajmujących się m.in. programowaniem, administracją bazami danych, serwerami, sieciami, nowymi technologiami, telekomunikacją, elektroniką, robotyką, budownictwem i innymi technicznymi dziedzinami), które:
- posiadają kierunkowe wykształcenie oraz niezbędną wiedzę i umiejętności do wykonywania w/w zawodów,
- poszukują rozwoju, aby lepiej wykonywać swoją pracę zawodową i chcą czuć się pewnie w środowisku pracy, gdzie większość stanowią mężczyźni,
- poszukują wsparcia i chcą lepiej się poznać, wymieniać doświadczeniem, wspólnie się uczyć i wzajemnie się wspierać.
Spotkania są współfinansowane przez Fundację Przestrzeń Rozwoju i firmę UBS.